Važnost dječjega odjela u promicanju kvalitete života korisnika na primjeru Dječjega odjela Knjižnice „Nikola Zrinski“ Čakovec History, Condition and Perspectives
Main Article Content
Sažetak
Cilj. Cilj je rada prikazati rad Dječjega odjela Knjižnice „Nikola Zrinski“ Čakovec te odgovoriti na pitanje u kojoj su mjeri korisnici zadovoljni knjižničnim uslugama na Dječjem odjelu.
Metodologija. Kronološki prikaz daje se od osnutka Dječjega odjela 1974. godine, s naglaskom na prikaz poslovanja Dječjega odjela u 2023. godini. Podaci o Dječjem odjelu prikupljeni su iz Arhiva Knjižnice „Nikola Zrinski” Čakovec, osobito iz izvješća o radu te mrežnih stranica Knjižnice, kao i brošure 40 godina Dječjeg odjela u Knjižnici „Nikola Zrinski“ Čakovec, koja je izdana povodom obilježavanja četrdeset godina rada Dječjega odjela. Svi statistički podaci koji su korišteni za prikaz rada Dječjega odjela danas odnose se na 2023. godinu te su preuzeti iz sustava za računalnu obradu knjižnične građe CROLIST. U istraživanju mjere u kojoj su korisnici zadovoljni trenutnim uslugama na Dječjem odjelu korištena je metoda anketiranja putem anketnoga upitnika koji je bio dostupan korisnicima na Dječjem odjelu od 1. do 30. lipnja 2024. godine.
Rezultati. Kronološki prikaz povijesnoga razvoja, kao i rezultati istraživanja, ukazuju na to da je Dječji odjel mjesto koje promiče dobrobit i kvalitetu života svih njegovih korisnika, što u većoj mjeri i sami prepoznaju.
Originalnost/vrijednost. Povijesni prikaz razvoja Dječjega odjela, kao i rezultati anketnoga istraživanja, mogu biti polazna točka za detaljnije povijesno istraživanje rada Dječjega odjela i planiranje novih knjižničnih programa i usluga Dječjega odjela, kao i strateškoga plana razvoja.
Article Details
This work is licensed under a KreativniCommons Attribution-NonCommercial Međunarodne licence.
Autori zadržavaju autorska prava za članke objavljene u časopisu, no svojim pristankom na objavljivanje daju časopisu pravo prvog objavljivanja u tiskanom te elektroničkom formatu. Čitatelji mogu radove čitati, preuzeti, raspačavati, umnožavati i koristiti u prezentacijama u nekomercijalne svrhe.
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 4.0 međunarodna.