Konceptualni okvir provođenja studentske prakse studenata knjižnične i informacijske znanosti u kriznim situacijama

Main Article Content

Tomislav Jakopec
Tatjana Aparac Jelušić

Sažetak

Cilj. Osmisliti i postaviti konceptualni okvir za provođenje studentske prakse na studijima informacijskih znanosti u kriznim situacijama s obzirom na nemogućnost neposrednog kontakta među studentima, nastavnicima i mentorima u ustanovama u kojima se odvija studentska praksa.


Metodologija. Teorijska podloga i pregled prethodnih istraživanja obrađeni su metodom sadržajne analize dostupne literature. U istraživačkom dijelu, provedenom u ustanovama u kojima se obavlja studentska praksa na Odsjeku za informacijske znanosti, Filozofski fakultet u Osijeku, koristile su se metode polustrukturiranog intervjua. Za istraživanja koja su proveli ostali partneri u Erasmus+ projektu DECriS1 korištena je analiza sadržaja objavljenih dokumenata te sinteze dobivenih rezultata.


Rezultati. Provedeno istraživanje pokazalo je da tijekom pandemije bolesti COVID-19 nije postojala ujednačena praksa provođenja aktivnosti praktične nastave te da su komponente korištenja informacijske tehnologije (IT) u raznim fazama aktivnosti bile neujednačene. Stoga se izdvajanjem najznačajnijih i relevantnih komponenata korištenja IT-a nastojao osmisliti i podastrijeti teorijsko-praktični okvir za buduće slične situacije kako bi se olakšao pristup, provođenje i vrednovanje studentskih postignuća tijekom obavljanja praktičnog dijela nastave u mogućim kriznim situacijama online ili u hibridnom obliku.


Originalnost. Rad donosi konceptualni okvir na temelju relevantne objavljene literature i rezultata prikazanih istraživanja.

Article Details

Kako citirati
Jakopec, T., & Aparac Jelušić, T. (2024). Konceptualni okvir provođenja studentske prakse studenata knjižnične i informacijske znanosti u kriznim situacijama. Vjesnik Bibliotekara Hrvatske, 67(3), 95–126. https://doi.org/10.30754/vbh.67.3.1272
Rubrika
Članci