Konceptualni okvir provođenja studentske prakse studenata knjižnične i informacijske znanosti u kriznim situacijama
Main Article Content
Sažetak
Cilj. Osmisliti i postaviti konceptualni okvir za provođenje studentske prakse na studijima informacijskih znanosti u kriznim situacijama s obzirom na nemogućnost neposrednog kontakta među studentima, nastavnicima i mentorima u ustanovama u kojima se odvija studentska praksa.
Metodologija. Teorijska podloga i pregled prethodnih istraživanja obrađeni su metodom sadržajne analize dostupne literature. U istraživačkom dijelu, provedenom u ustanovama u kojima se obavlja studentska praksa na Odsjeku za informacijske znanosti, Filozofski fakultet u Osijeku, koristile su se metode polustrukturiranog intervjua. Za istraživanja koja su proveli ostali partneri u Erasmus+ projektu DECriS1 korištena je analiza sadržaja objavljenih dokumenata te sinteze dobivenih rezultata.
Rezultati. Provedeno istraživanje pokazalo je da tijekom pandemije bolesti COVID-19 nije postojala ujednačena praksa provođenja aktivnosti praktične nastave te da su komponente korištenja informacijske tehnologije (IT) u raznim fazama aktivnosti bile neujednačene. Stoga se izdvajanjem najznačajnijih i relevantnih komponenata korištenja IT-a nastojao osmisliti i podastrijeti teorijsko-praktični okvir za buduće slične situacije kako bi se olakšao pristup, provođenje i vrednovanje studentskih postignuća tijekom obavljanja praktičnog dijela nastave u mogućim kriznim situacijama online ili u hibridnom obliku.
Originalnost. Rad donosi konceptualni okvir na temelju relevantne objavljene literature i rezultata prikazanih istraživanja.
Article Details
This work is licensed under a KreativniCommons Attribution-NonCommercial Međunarodne licence.
Autori zadržavaju autorska prava za članke objavljene u časopisu, no svojim pristankom na objavljivanje daju časopisu pravo prvog objavljivanja u tiskanom te elektroničkom formatu. Čitatelji mogu radove čitati, preuzeti, raspačavati, umnožavati i koristiti u prezentacijama u nekomercijalne svrhe.
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 4.0 međunarodna.