Obrazovanje bibliotekara u Bosni i Hercegovini
Main Article Content
Sažetak
Cilj. Cilj rada je predstaviti historijski pregled formalnog obrazovanja bibliotekara u Bosni i Hercegovini, kao dijela njegove profesionalizacije, koji je u bosanskohercegovačkom kontekstu neophodno sagledati u okviru vrlo specifičnih historijskih i društveno-ekonomskih odnosa, te relativno kasne pojave formalnog obrazovanja bibliotekara u odnosu na svjetske prakse.
Metodologija. Metodološki pristup temi ogleda se u istraživanju literature vezane uz razvoj obrazovanja bibliotekara u Bosni i Hercegovini i sintezi dosadašnjih istraživanja.
Rezultati. Uvidom u relevantnu naučnu i stručnu literaturu uočeno je da je profesionalizacija bibliotekarstva složen proces koji se oslanja na opis poslova, zakonsku regulativu, definiranje kompetencija neophodnih za obrazovanje bibliotekara i različite oblike formalnog i neformalnog obrazovanja.
Vrijednost. Rad je prilog istraživanju formalnog obrazovanja bibliotekara u Bosni i Hercegovini u smislu profesionalizacije te djelatnosti. Analizom je utvrđeno da je potrebno dodatno istražiti austrougarski period, u vezi s kojim je evidentan niz nepoznanica o edukaciji bibliotekara i načinima na koji su sticali bibliotečka znanja.
*Rad je napisan na bosanskom jeziku.
Article Details
Autori zadržavaju autorska prava za članke objavljene u časopisu, no svojim pristankom na objavljivanje daju časopisu pravo prvog objavljivanja u tiskanom te elektroničkom formatu. Čitatelji mogu radove čitati, preuzeti, raspačavati, umnožavati i koristiti u prezentacijama u nekomercijalne svrhe.
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 4.0 međunarodna.