Stručni skupovi za dječje knjižničare kao način stjecanja kompetencija
Main Article Content
Sažetak
Cilj. Cilj je rada dati pregled održanih skupova za knjižničare za djecu i mladež u organizaciji Knjižnica grada Zagreba – Knjižnice Medveščak i Komisije za knjižnične usluge za djecu i mlade HKD-a u kontekstu stjecanja kompetencija knjižničara.
Pristup/metodologija/dizajn. U radu su korišteni tiskani (dokumentacija o održanim skupovima pohranjena kod Hrvatskog knjižničarskog društva i u Knjižnici Medveščak) i internetski izvori (mrežne stranice Hrvatskog knjižničarskog društva i arhivirane mrežne stranice Knjižnice Medveščak) o povijesti i uvjetima održavanja stručnih skupova u Knjižnici Medveščak te literatura s područja knjižničarskih kompetencija.
Rezultati. Rezultat je rada kronološki pregled stručnih skupova za knjižničare za djecu i mladež održanih u Knjižnici Medveščak od 2006. do 2021. godine s posebnim naglaskom na njihovu ulogu u stjecanju kompetencija za rad u knjižnicama za djecu i mladež kroz obradu različitih ključnih tema. Stručni skupovi omogućili su trajno i pristupačno stjecanje kompetencija na način objavljivanja prezentacija i snimki izlaganja na mrežnim stranicama Hrvatskog knjižničarskog društva sudionicima i knjižničarima koji nisu mogli prisustvovati tijekom održavanja skupova, a u ovom radu su ti izvori sustavno pobrojani.
Praktična primjena. Pomoć organizatorima u planiranju tema budućih stručnih skupova za knjižničare za djecu i mladež te pružanje uvida u mjesta i izvore trajnog i pristupačnog stjecanja kompetencija novim generacijama knjižničara za djecu i mladež.
Društveni značaj. Istaknuta je uloga stručnih skupova kao mjesta neformalnog stjecanja onih kompetencija knjižničara za djecu i mladež koje se ne mogu dobiti kroz formalne ili informalne kanale.
Originalnost/vrijednost. Do ovoga rada nije bilo sustavnog prikaza provođenja stručnih skupova za knjižničare za djecu i mladež koji su se održavali u Knjižnici Medveščak.
Article Details
Autori zadržavaju autorska prava za članke objavljene u časopisu, no svojim pristankom na objavljivanje daju časopisu pravo prvog objavljivanja u tiskanom te elektroničkom formatu. Čitatelji mogu radove čitati, preuzeti, raspačavati, umnožavati i koristiti u prezentacijama u nekomercijalne svrhe.
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 4.0 međunarodna.